عراقچی: هر کسی بخواهد این جنگ را ادامه دهد، خود را در باتلاق گرفتار کرده است

رکنا جمعه 15 اسفند 1404 - 11:22
«سیدعباس عراقچی» وزیر خارجه شامگاه پنجشنبه ۱۴ اسفندماه با انتشار بخشی از مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» نوشت: «دولت آمریکا مسئول کامل خونریزی‌ها است.»
عراقچی: هر کسی بخواهد این جنگ را ادامه دهد، خود را در باتلاق گرفتار کرده است

به گزارش رکنا، رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه نوشت: نیروهای مسلح قدرتمند ایران که مدتهاست برای این جنگ آماده شده اند، نشان خواهند داد که هر کسی بخواهد این جنگ را ادامه دهد، خود را در باتلاق گرفتار کرده است.

وی ادامه داد: ما دو بار با این دولت آمریکا مذاکره کردیم و هر دو بار، در میانه مذاکرات هدف حمله قرار گرفتیم. دولت آمریکا مسئول کامل این خونریزی‌ها است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.