راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی بعد نماز جمعه امروز برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 10:57
بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم مؤمن و انقلابی استان جمعه امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی سراسری، تجاوز دشمنان اسلام را محکوم می کنند.

حجت الاسلام جلیل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شهادت مظلومانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (قدس‌سره) و تجاوز جنایتکارانه دشمنان اسلام به مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مردم مؤمن و غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر در حرکتی عظیم و یکپارچه فریاد خون‌خواهی امام عزیز و محکومیت جنایات دشمنان را سر خواهند داد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری در استان گفت: این مراسم جمعه امروز بلافاصله پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: آغاز راهپیمایی از مقابل مصلی‌های بزرگ نماز جمعه در سراسر استان خراسان شمالی خواهد بود.

وی گفت: از عموم مردم مؤمن، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، روحانیون، بسیجیان و جوانان انقلابی دعوت می‌شود با حضوری باشکوه در این راهپیمایی شرکت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: حضور مردم در این مراسم نشان‌دهنده وفاداری ملت ایران به آرمان‌های امام خامنه‌ای (قدس‌سره) و عزم راسخ در دفاع از اسلام، انقلاب و تمامیت ارضی کشور است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.