سروده جدید شاعر لرستانی؛ قلبِ ما میناب را آتش زدند!

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 02:20
خرم‌آباد- شاعر لرستانی در سروده جدید خود به حمله دشمن صهیونی آمریکایی به کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زیودار شاعر لرستانی در سروده‌ای جدید به جنگ تحمیلی دشمن صهیونیستی - آمریکایی و حملات دشمن متجاوز به مدرسه ابتدایی میناب واکنش نشان داد.

متن شعر جدید این شاعر لرستانی در زیر آمده است:

بمب می‌ریزند و کودک می‌کشند

بمب می‌ریزند و از خون سرخوش‌اند

مطلق شرّند این کفتارها

عَبد ابلیس‌اند آدمخوارها

بمب می‌ریزند روی مدرسه

آتش و باروت توی مدرسه

بوی زلف سوخته لای کتاب

دست و پای دوخته لای کتاب

آیه‌های ناب را آتش زدند

قلب ما میناب را آتش زدند

مطلق شرّند این کفتارها

بمب می‌ریزند آدمخوارها

بمب می‌ریزند و کودک می‌کشند

مستِ خون و مستِ تیر و ترکش‌اند

مستِ خون کودکانِ بی‌گناه

مستِ خونِ دخترانِ بی‌پناه

مستی بدمست‌ها را می‌ب‍ُریم

بازوی کژدست‌ها را می‌بُریم

پهلوانان و دلیرانیم ما

حافظان خاک ایرانیم ما

پیروان راستین حیدریم

یالثارات‌الحسینِ رهبریم

پورِ سلمانیم، رستم‌زاده‌ایم

کربلایی باور و آزاده‌ایم

جمعِ عاشورا و نوروزیم ما

بی‌بروبرگرد پیروزیم ما

قوّت عباس در دستان ماست

یاعلی ذکر جوانمردان ماست

یاعلی گویان سماع خون کنیم

تا زمین را عاری از صهیون کنیم

یاعلی در قلب ما تابنده است

یاعلی ذکر امام زنده است

یاعلی گو؛ یا علی آقای ما!

تیغ برکش یا علی مولای ما!

تیغ برکش یا علی تعجیل کن!

سامری را غرق رود نیل کن!

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.