بر اساس گزارشهای اولیه، سازه محل نگهداری به طور کامل تخریب شده و تعدادی از اسبها در زیر آوار گرفتار شدند که عملیات خارجسازی حیوانات توسط گروههای امدادی محلی انجام شد.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در پی حمله وحشیانه بامداد امروز دشمن صهیونیستی _ آمریکایی به یک سوله نگهداری اسب در مسیر تبریز به صوفیان، چند رأس اسب تلف شدند.
بر اساس گزارشهای اولیه، سازه محل نگهداری به طور کامل تخریب شده و تعدادی از اسبها در زیر آوار گرفتار شدند که عملیات خارجسازی حیوانات توسط گروههای امدادی محلی انجام شد.
از لحظه ثبت نخستین گزارش، تیمهای تخصصی اداره کل دامپزشکی استان و ادارات دامپزشکی شهرستانهای تبریز و شبستر در محل حادثه حضور یافتند که طی عملیاتی، سه اسب تلف شده در اثر بمباران، طبق ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی، دفن بهداشتی شده و اقدامات لازم برای ضدعفونی محیط انجام شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.