معلولان ۱۷ مرکز توانبخشی نزدیک نقاط نظامی جابه‌جا شدند

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 19:51
سازمان بهزیستی اعلام کرد در پی تدابیر ویژه برای افراد دارای معلولیت در شرایط بحران، ۱۷ مرکز توانبخشی از ۲۴ مرکز که در مجاورت مراکز حساس و نظامی قرار داشتند، جابه‌جا شده‌اند.

۱۴۹۳ نفر از ساکنان مراکز توانبخشی هم ترخیص و به خانواده‌های خود تحویل داده شده‌اند. همچنین تا کنون ۴۳۷ نفر از ۷۰۳ نفر افراد تحت پوشش واجد شرایط جابه‌جایی از یک مرکز به مرکز دیگر شناسایی شده‌اند.

افراد دارای معلولیت به عنوان یکی از گروه‌های هدف اصلی این سازمان‌ در شرایط بحران نیازمند تمهیدات ویژه‌ای هستند به ویژه افرادی که مجهول‌الهویه بوده و فاقد خانواده یا سرپرست هستند و جابه‌جایی بسیاری از آنان به دلیل شرایط جسمی و روانی‌شان امکان‌پذیر نیست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.