فرماندار گناوه: با گران‌فروشی یا کم‌فروشی برخورد می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 17:07
بوشهر- فرماندار گناوه با اشاره به برخورد با گران‌فروشی یا کم‌فروشی گفت: کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار این شهرستان به وفور یافت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسفندیاری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان بازدیدهای میدانی بازرسان ، وضعیت موجودی اقلام ضروری در بازار مطلوب بوده و کمبودی مشاهده نشده است.

وی اظهار کرد: نظارت‌ بازرسان کارگروه تنظیم بازار با هدف جلوگیری از احتکار، کنترل قیمت‌ها و تأمین نیاز مردم به‌صورت مستمر انجام می شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: باتوجه به شرایط خاص پیش آمده ، به نانوایی ها اعلام شده در سه نوبت اقدام به پخت نان به مردم کنند.

وی با بیان اینکه مردم از خریدهای هیجانی پرهیز کنند، تاکید کرد: حفظ آرامش بازار، مهم‌ترین مأموریت مجموعه مدیریتی شهرستان بوده است و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرماندار گناوه از همشهریان و مسافران خواست، تخلفات مانند گران‌فروشی یا کم‌فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ یا ستاد تنظیم بازار شهرستان گزارش دهند تا سریعاً رسیدگی شود

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.