درخواست ایران از سازمان بهداشت جهانی برای محکومیت حمله به مراکز درمانی  

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:53
سفیر و نماینده ایران سازمان ملل در ژنو در نامه ای به تدروس آدهانوم رییس سازمان بهداشت جهانی از وی خواسته تا اقدامات تجاوزکارانه اخیر علیه مراکز درمانی ایران، از جمله حملات به بیش از ۱۰ بیمارستان و مرکز درمانی در سراسر کشور توسط ایالات متحده و رژیم اسرائیل را محکوم کند.

به گزارش ایسنا، علی بحرینی در این نامه همچنین نگرانی‌های جدی خود را در مورد تأثیر فاجعه‌بار هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای‌ و تاثیر آن بر سلامت ایرانیان و مردم سراسر منطقه ابراز کرد.

وی در این نامه تاکید کرد که مراکز درمانی تحت قوانین بین‌المللی بشردوستانه هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.