دومین باخت تیم ملی مقابل استرالیا

خبرورزشی پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:01
تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در مصاف با استرالیا نتیجه را واگذار کردند.

تیم ملی فوتبال بانوان در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های زنان آسیا با نتیجه ۴ بر ۰ از استرالیا شکست خورد. که با توجه به اختلاف فاحش دو تیم، پیش‌بینی این نتیجه کار چندان سختی نبود.

در همان دقایق ابتدایی بازی استرالیا بود موفق شد در دقیقه ۸ توسط امی سایر اولین گل بازی را وارد دروازه مریم یکتایی کند. و دو گل بعدی استرالیا در همان نیمه اول در دقایق ۲۷ و ۳۵ توسط مری فالر و آلنا کندی وارد دروازه‌ی ایران شد. در نهایت این نیمه با نتیجه‌ی سه بر صفر به نفع زنان استرالیا به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دومین گل آلنا کندی و چهارمین گل استرالیا در این مسابقه در دقیقه ۵۸ وارد دروازه‌ی رها یزدانی شد و بازی با همان نتیجه چهار بر صفر پایان یافت.

بدین ترتیب در گروه اول رقابت های جام ملت‌های زنان آسیا، استرالیا و کره جنوبی با شش امتیاز و در رتبه اول و دوم قرار دارند. فیلیپین در جایگاه سوم و ایران در رتبه چهارم ایستاده است.آخرین مسابقه‌ی تیم ملی کشورمان در این تورنمنت برابر فیلیپین خواهد بود.

بیشتربخوانید: شروع ناامیدکننده زنان ایران در جام ملت‌ها؛ شکست سنگین مقابل کره‌جنوبی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.