پیام جدید کشورهای عربی منطقه به ایران؛ تاسیسات نفتی و گازی خود را به مدت 2 ماه تعطیل می‌ کنند، ولی درخواست دارند که ایران آن را هدف قرار ندهد

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:50
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین‌الملل از پیام جدید کشورهای عربی منطقه به ایران درباره تاسیسات نفتی و گازی شان خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمد مرندی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین‌الملل امروز با انتشار پیامی دررسانه اجتماعی ایکس نوشت: برخی از کشورهای عربی منطقه به ایران پیام هایی ارسال کرده‌ اند که خودشان تاسیسات نفتی و گازی خود را به مدت 2 ماه تعطیل می‌ کنند، ولی درخواست دارند که ایران آن را هدف قرار ندهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین‌الملل در این خصوص ادامه داد: ایران پاسخی به پیام های آنها نداده است. این یعنی قیمت انرژی همچنان بالا و بالاتر خواهد رفت.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.