انفجار منزل مسکونی در مشهد ۴ مصدوم بر جا گذاشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:56
مشهد- سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از انفجار یک ساختمان در بلوار عبدالمطلب با چهار مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نجمی از انفجار یک ساختمان در بلوار عبدالمطلب با چهار مصدوم خبر داد و اظهار کرد: شدت انفجار به حدی بود که ساختمان‌های اطراف را هم تخریب کرد.

سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ظهر پنجشنبه (۱۴ اسفند ۱۴۰۴) در پی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر انفجار پیک نیک در یک ساختمان سه طبقه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۰ و ۳۸ به محل حادثه در عبدالمطلب ۳۹ اعزام شدند.

وی افزود: انفجار پیک نیک در طبقه دوم این ساختمان منجر به آسیب به منازل اطراف شد و یک رهگذر و سه نفر از ساکنان را مصدوم کرد.

به گفته وی مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.