اجازه فرانسه به هواپیماهای آمریکایی برای استفاده از پایگاه‌هایش در خاورمیانه

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:26
ستاد کل ارتش فرانسه اعلام کرد که حضور هواپیماهای آمریکایی در پایگاه‌های فرانسوی در خاورمیانه «به طور موقت» مجاز شده است.

ستاد کل ارتش فرانسه ‌اعلام کرد که به هواپیماهای آمریکایی اجازه استفاده از پایگاه‌های این کشور در خاورمیانه را داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، ستاد کل ارتش فرانسه ‌اعلام کرد که به هواپیماهای آمریکایی اجازه استفاده از پایگاه‌های این کشور در خاورمیانه را داده است.

ستاد کل ارتش فرانسه اعلام کرد که حضور هواپیماهای آمریکایی در پایگاه‌های فرانسوی در خاورمیانه «به طور موقت» مجاز شده است.

این بیانیه خاطرنشان کرد که «این هواپیماها به حفاظت از شرکای ما در خلیج فارس کمک می‌کنند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.