قالیباف: تا تنبیه متجاوز گریبان‌شان را رها نخواهیم کرد                 

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 13:55
رئیس مجلس خطاب به وزیر جنگ آمریکا تصریح کرد: تا تنبیه متجاوز رهایتان نخواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی در نوشتاری در صفحه شخصی خود در ایکس، به شرح زیر نوشت:

"فرماندهان نظامی آمریکا از روند افزایشی اصابت‌های هدفمند و موثر ایران و آسیب‌های دردناکی که به آنها وارد شده، گزارشی نمی‌دهند؟

به نمایندگان می‌گویند پلن خروج نداریم اما در رسانه‌ها گنده‌گویی می‌کنند تا بازار‌ها را مدیریت کنند.

تا تنبیه متجاوز گریبان‌شان را رها نخواهیم کرد."

به گزارش تسنیم، وی روز گذشته نیز در توییتی تصریح کرده بود:  امروز جهاد واجب یکایک ما برای اقامه حق، حضور در میدان‌ها، مساجد و خیابان‌ها و اقامه عزای امام و رهبر شهیدمان است. امر ملی را بر هر امر جناحی مقدم می‌دانیم و با حضور در خیابان، پشت ایران عزیز و قوای مسلح را محکم می‌کنیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.