افروز: حمله دشمنان به مدارس را محکوم کرد

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 13:27
سعید افروز، دارنده نشان طلای پارالمپیک حملات دشمن آمریکایی و صهیونی را به ایران محکوم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید افروز قهرمان پارالمپیک و ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی گفت: شهادت رهبر معظم انقلاب، فرماندهان، مردم بیگناه، کودکان و دانش آموزان مدرسه میناب را تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: حمله به کودکان، مدارس، بیمارستان ها، زیرساخت‌های ورزشی و امدادگران نمایانگر ماهیت وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

دارنده نشان طلای پارالمپیک این را هم گفت: مردم باید امروز در میدان حضور داشته باشند تا بتوانیم دشمن را قوی‌تر از قبل پشیمان کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.