تخریب سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی در پی حمله آمریکایی - صهیونیستی

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:43
سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران مورد حمله دشمن آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صیهونیستی، این بار سالن ۱۲ هزار نفری آزادی واقع در مجموعه بزرگ آزادی هدف قرار گرفت و تخریب شد.

این اتفاق امروز (پنجنشبه) رخ داد و  مجموعه خوابگاهی مربوط به فدراسیون دوچرخه‌سواری و همچنین ساختمان جدید این فدراسیون تخریب شده‌اند. ضمن اینکه  شیشه‌های سالن‌های اطراف از جمله استخر مجموعه آزادی و بخش‌هایی از فدراسیون قایقرانی نیز آسیب دیدند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.