صادق: نظارت بر نرخ بلیت در پایانه‌های مسافری تشدید می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:42
وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت ناوگان در مسیرهای پرتردد، دستورات لازم برای افزایش نظارت بر نرخ‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری جنوب تهران را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی با حضور میدانی در پایانه مسافری جنوب تهران از روند فروش بلیت، اعزام اتوبوس‌ها، نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و وضعیت امکانات رفاهی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مطالبات مسافران قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با حضور در سالن‌های انتظار و سکوهای اعزام، ضمن گفت‌وگو با رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری، بر ضرورت افزایش ظرفیت ناوگان در مسیرهای پرتردد و مدیریت منظم اعزام‌ها تأکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با قدردانی از تلاش‌های رانندگان، کارکنان پایانه و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، بر لزوم تکریم مسافران، تسریع در ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی دقیق زمان حرکت سرویس‌ها تأکید کرد.

صادق در پایان خطاب به مدیران مربوطه، دستورات لازم را برای بهبود فرآیند فروش بلیت، افزایش نظارت بر نرخ‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری جنوب تهران صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.