علی آبادی : شبکه آب و برق مناطق آسیب‌دیده به‌سرعت احیا می‌شود  

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:27
وزیر نیرو با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آب و برق کشور در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و ارتش تروریستی آمریکا، از بازسازی فوری نقاط آسیب دیده خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، عباس علی آبادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام خامنه ای (رضوان الله)، جمعی از فرماندهان نظامی و مردم عادی گفت: در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارت‌هایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده اما با تلاش کارکنان این صنعت تعمیرات به صورت پیوسته و بی وقفه ادامه دارد.

وزیر نیرو همچنین ضمن دعوت از عموم مردم برای دقت در مصرف آب و برق از تلاش کارکنان صنعت آب و برق در شرایط تشکر کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.