خوزستانی ها با حداقل تشریفات از مرخصی خودروهای اروندی استفاده می‌کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 01:49
اهواز - استاندار خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی با حداقل تشریفات می توانند از مرخصی خودروهای پلاک اروندی بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موالی‌زاده چهارشنبه شب در گفتگویی رسانه‌ای تصریح کرد: در خصوص مرخصی‌های خودروهای پلاک اروندی نیز با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته، تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که با رعایت حداقل تشریفات شهروندان خوزستانی می‌توانند با مراجعه به مراکز صدور مرخصی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجازه مرخصی خودروهای پلاک اروندی و موقت خود را دریافت کنند.

استاندار خوزستان افزود: مقررات مربوط به محدودیت‌های قبلی در این خصوص نیز منعطف شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.