مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: اوسمار اعلام کرد به ایران بازخواهد گشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 23:43
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اوسمار زمانی که قصد داست تا تهران را ترک کند اعلام کرد با از سرگیری مسابقات به همراه خانواده‌ام به ایران باز خواهم گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی در رابطه با شرایط اخیر کشور اظهار داشت: به تمام خانواده ها تسلیت و خداقوت به تمام نیروهای نظامی و دست مریزاد به مردم ایران می گویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: چند روز پیش اوسمار، اعضای کادرفنی و بازیکنان خارجی ایران را ترک کردند و اوسمار اعلام کرد من و خانواده ام به زودی به ایران باز خواهیم گشت و دوباره مسابقات از سر گرفته خواهد شد.

او ادامه داد: کسانی که به مدرسه و بیمارستان رحم نمی کنند برای ما آزادی نمی آورند. انشاالله از این روزهای سخت گذر خواهیم کرد و پای کشورمان خواهیم ایستاد. تمامی ما برادر و خواهر هستیم و تمام این روزها تمام خواهد شد و برگ سبز دیگری در تاریخ ایران سبز خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.