دبیرکل حزب الله: بارها گفته بودیم که صبرمان حدی دارد

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:51
همزمان با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان و ضاحیه بیروت و دفاع جانانه رزمندگان مقاومت، سخنرانی شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله آغاز شد.

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان و ضاحیه بیروت و دفاع جانانه رزمندگان مقاومت، سخنرانی شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله آغاز شد.

مهمترین محورهای این سخنرانی به این شرح است

شیخ نعیم قاسم : بارها گفته بودیم که صبرمان حدی دارد

ما به توافق با دولت لبنان پایبند بودیم، اما اسرائیل حتی به یک بند آن پایبند نبود.

ما با مسیر دیپلماسی موافقت کردیم، ولی طی پانزده ماه هیچ نتیجه و دستاوردی برای لبنان نداشت.

به تجاوزات مکرر رژیم اسرائیل پاسخ ندادیم تا متهم به مانع تراشی در برابر فعالیت دیپلماسی نشویم.

ما بارها گفته بودیم که صبرمان حدی دارد.

صبر ما حدی دارد، رژیم صهیونیستی تجاوزاتش را از حد گذرانده است.

اسرائیل به دنبال توسعه طلبی است و هرگز به آنچه رخ داده، بسنده نخواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.