قالیباف: توان موشکی و پهپادی ایران صرفا در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 19:56
«‏به کشورهای دوست و برادر و همسایه اعلام می‌کنیم که توان موشکی و پهپادی ما صرفاً برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کشورهای همسایه گفت: توان موشکی و پهپادی ما صرفا برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است.
 
به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در  مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به کشورهای همسایه درباره اقدامات دفاعی ایران در قبال تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل نوشت:
 
«‏به کشورهای دوست و برادر و همسایه اعلام می‌کنیم که توان موشکی و پهپادی ما صرفاً برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است.
 
‏امیدواریم با رفع این فتنه در بین برادران، به روزهای همکاری و همراهی برگردیم.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.