آغاز فعالیت «مدرسه تلویزیونی» در شبکه آموزش

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 18:27
مدرسه تلویزیونی از شنبه شانزدهم اسفندبه صورت کامل از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

آغاز فعالیت «مدرسه تلویزیونی» در شبکه آموزش

علی پارسانیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:آموزش تلویزیونی برای پایه‌های ابتدایی و متوسطه امروز به صورت محدود آغاز شده است.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی پایه‌های هفتم تا نهم امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۷ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

مدیر شبکه آموزش ادامه داد: از این پس شنبه تا چهارشنبه هر هفته فعالیت مدرسه تلویزیونی برای مقطع ابتدایی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۴ ادامه دارد و در ادامه برنامه‌های آموزشی برای مقطع متوسطه تا ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج شنبه و جمعه مدرسه تلویزیونی پخش نخواهد شد افزود: مدرسه تلویزیونی کانالی در شاد دارد و قسمت‌هایی از دروس در این نرم افزار ارائه می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.