شهادت ۲ نفر از بسیجیان خمین در حملات آمریکایی و اسراییلی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:13
خمین - فرمانده سپاه ناحیه بسیج خمین از شهادت ۲ نفر از بسیجیان این شهرستان در حملات ددمنشانه آمریکایی و اسراییلی به خمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی نباتی اظهار کرد: ۲ بسیجی به نام‌های علی‌اصغر جابری و صادق حسینی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حمله ددمنشانه آمریکایی - صهیونیستی به شهرستان خمین به فیض شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: آیین وداع و تشییع این شهدای والامقام به زودی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج خمین گفت: آیین وداع با شهید سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمدرضا طاهری» نیز ساعت ۲۰ امشب همزمان با تجمع مردمی از میدان ۱۵ خرداد تا مصلای امام خمینی (ره) خمین برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.