شهادت دو نفر از شهروندان الشتری در منطقه مهاب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:26
الشتر- فرمانداری شهرستان سلسله شهادت دو نفر از شهروندان الشتری در منطقه مهاب را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه فرمانداری شهرستان سلسله آمده است:« به اطلاع عموم اهالی شریف شهرستان می‌رساند، متأسفانه شاهد وقوع حادثه‌ای در یکی از محورهای کوهستانی منطقه مهاب بودیم که منجر به شهادت دو نفر از هموطنانمان در داخل یک خودرو بر اثر حمله پهپادی گردید.

در حال حاضر، وضعیت امنیتی و امدادی منطقه کاملاً تحت کنترل نیروهای مسئول است.

از همه شهروندان عزیز تقاضا می‌شود جهت حفظ نظم، تسهیل عملیات امداد و نجات، و به منظور حفظ امنیت خود، قویاً از هرگونه مراجعه و هجوم به محل حادثه خودداری نمایند.

از مردم فهیم شهرستان درخواست می‌شود تا آرامش کامل خود را حفظ کرده و کمال همکاری را با نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی حاضر در صحنه مبذول فرمایند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.