شهادت ۳ نفر از جامعه پزشکی در حملات اسرائیل و آمریکا + اسامی

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 14:42
مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شهادت ۳ نفر از نیروهای کادر درمان در حملات آمریکایی ـ  صهیونی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد در پی حملات موشکی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور، ۳ نیروی فداکار حوزه سلامت به شهادت رسیدند؛ افرادی که عمر خود را در مسیر خدمت به سلامت مردم سپری کردند.

«شهید رباب دهدشتی» از کارشناسان رادیولوژی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهرستان لامرد، «شهید علی عبداللهی» کارشناس عملیاتی ناحیه غرب اورژانس استان تهران و «شهید دکتر علی آریا» دستیار سال سوم ارتوپدی بیمارستان سینا از جمله شهدای این حملات بودند که در راه خدمت به مردم و نظام سلامت کشور جان خود را فدا کردند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن محکوم کردن این حملات، تأکید کرد که جامعه پزشکی کشور همواره در خط مقدم خدمت به مردم ایستاده است.

بی‌تردید یاد و نام این شهدای گرانقدر در حافظه جامعه پزشکی کشور ماندگار خواهد ماند و راه پرافتخار آنان در خدمت به مردم ادامه خواهد یافت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، این ضایعه را به خانواده‌های محترم آنان، همکارانشان در مراکز درمانی و اورژانس کشور و جامعه بزرگ نظام سلامت تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کند

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.