انهدام یک هسته مزدوران مسلح دشمن آمریکایی - صهیونی در تهران

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 14:33
وزارت اطلاعات از انهدام یک هسته مزدوران مسلح دشمن آمریکایی - صهیونی در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر انهدام یک هسته از مزدوران مسلح در تهران، اعلام کرد: این مزدوران در حال برنامه ریزی برای اجرای دستور اربابان متجاوز خود در تهران بودند، اما سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات آنها را شناسایی و بازداشت کردند.

همچنین وزارت اطلاعات اعلام کرد که از این مزدوران تروریست، ۱۱ سلاح جنگی کلاشینکوف به همراه مقادیر زیادی فشنگ و ابزار جنگ شهری، مبالغی یورو و دلار و یک دستگاه استارلینک کشف شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.