افزایش نانوایی‌های شیفت شب کرمانشاه به ۲۷۷ واحد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:14
کرمانشاه - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از افزایش نانوایی‌های شیفت سوم به ۲۷۷ واحد در استان با هدف کاهش صفوف خرید نان خبر داد.

علی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دستور استاندار کرمانشاه، تعداد واحدهای خبازی فعال در شیفت سوم به ۲۷۷ واحد در سطح استان افزایش یافته و این واحدها با دریافت سهمیه اضافه، نسبت به پخت نان در شیفت شب اقدام می‌کنند.

وی افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه ۱۰۸ واحد خبازی و در سایر شهرستان‌های تابعه استان نیز ۱۶۹ واحد خبازی علاوه بر فعالیت معمول خود، با دریافت سهمیه مازاد از اداره کل غله و خدمات بازرگانی، تا ساعت ۲۱ در شیفت سوم فعالیت دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۳ درصد واحدهای خبازی استان در شیفت شب فعال شده‌اند که این اقدام در راستای مدیریت بازار و پاسخگویی به نیاز شهروندان انجام گرفته است.

ملکشاهی با اشاره به روند کاهشی صفوف نانوایی‌ها گفت: امروز شاهد کاهش صف‌های خرید نان نسبت به روزهای ابتدایی تجاوز تروریست‌های آمریکایی و صهیونیستی به کشور بودیم و با همکاری مردم فهیم استان در پرهیز از خرید بیش از نیاز و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان و کارگروه پایش گندم، آرد و نان استانداری، طی روزهای آینده شرایط صفوف به وضعیت عادی بازخواهد گشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.