۵ شهروند اصفهانی در تجاوز بامداد امروز دشمن به شهادت رسیدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:07
اصفهان - معاون امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان از شهادت پنج شهروند اصفهانی در تجاوز بامداد امروز آمریکایی صهیونی به اصفهان خبر داد.

اکبر صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تجاوز بامداد امروز آمریکا و رژیم صهیونسیتی به مناطقی از شهر اصفهان و شهرستان‌های نجف‌آباد، فریدن، مبارکه، آران و بیدگل، کاشان و شهرضا 5 هم استانی به شهادت رسیدند.

وی افزود: درتجاوز آمریکایی رژیم صهیونیستی به استان اصفهان، شماری واحد تجاری در اصفهان، یک واحد دامداری در شهرستان آران و بیدگل و 15 واحد مسکونی در شهرستان فریدن دچار خسارت شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری اصفهان از مردم خواست ضمن حفظ آرامش و خونسردی از تجمع در مکان‌های مورد تجاوز خودداری کنند.

وی تاکید کرد: همچنین با مجاهدت حافظان امنیت شماری از حملات توسط پدافند اصفهان دفع و یک فروند پهپاد هرمس هم منهدم شد

صالحی تاکید کرد: در تجاوز روز گذشته آمریکا رژیم صهیونیستی به شهر اصفهان هم چهار شهروند به شهادت رسیدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.