به گزارش خبرگزری مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پی شهادت شهدای مجاهد استان بوشهر در جنگ تحمیلی صهیونیستی_آمریکایی در پیامی عنوان کرد: بدین وسیله حملات وحشیانه و ضد بشری صهیونیستی-آمریکایی را که منجر به شهادت جمعی از مجاهدان ونیز هموطنان عزیز و بیدفاع شد را محکوم کرده و به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و مردم شریف استان بوشهر به ویژه خانوادههای آن شهدا تسلیت عرض میکنم.
این جنایتها نشان از جنایت پیشگی و ترس و استیصال آن رژیم نامشروع و کودکش دارد و بیتردید بی پاسخ نخواهد ماند و نظام جمهوری اسلامی ایران جوابی قاطع و درخور خواهد داد.
این جنگ تحمیلی که به دنبال توقف مقاومت ایران اسلامی و دانش هستهای با پیشرفت دانش بنیان ایران و پوشش شکست در عرصه امنیتی و همچنین حفظ و بقای جرثومه پلید خود بوده است به اهداف خود نخواهد رسید و به زودی قدرت و اقتدار ایران اسلامی و زوال و نابودی رژیم صهیونیستی به چشم مشاهده خواهیم نمود.
حفظ آرامش، ارتقای سطح هوشیاری سیاسی و اجتماعی، حضور کارآمد در صحنه مقاومت و هوشمندی در اخذ اخبار صحیح از مجاری رسمی جمهوری اسلامی بر همگان توصیه مینمایم.
این عملیات سراسر جنایت که در ماه مبارک رمضان و آستانه شهادت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام رخ داد کاشف از بغض و کینه نوادگان جنایتکار خیبر از خاندان امامت و مسلمانان جهان اسلام است، ولی بدانند که راه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با قدرت و ایمان تمام ادامه خواهد داشت و پیروزی نهایی از آن مردم بزرگوار ایران خواهد بود.












