جاده چالوس دوطرفه شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 09:18
رئیس پلیس راه فراجا از دو طرفه شدن مسیر جاده چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سردار احمد کرمی‌اسد، رئیس پلیس راه فراجا، اعلام کرد: از ساعتی قبل و پس از تخلیه بار ترافیکی، تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران–شمال به صورت دوطرفه برقرار شده و عبور و مرور به شکل عادی و روان در جریان است.

وی افزود: در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین–رشت نیز ترافیک خاصی مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مشکل در حال انجام است.

به گفته سردار کرمی‌اسد، در حال حاضر تمامی جاده‌های کشور فاقد هرگونه انسداد یا محدودیت ترافیکی هستند و تنها برخی محورهای غیرشریانی به دلیل انسدادهای فصلی مسدودند.

رئیس پلیس راه فراجا تأکید کرد: ایمنی در جاده‌ها برقرار است و مأموران پلیس راه و راهور طی روزهای گذشته با حضور میدانی و مستمر در کنار مردم، مدیریت ترافیک و تأمین امنیت سفرها را بر عهده داشته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.