واکنش یاسر آسانی به جنگ پس از ترک ایران

تابناک سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:57
هافبک اهل آلبانی استقلال ابراز امیدواری کرد جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران پایان یافته و همه چیز به حالت عادی بازگردد.

واکنش یاسر آسانی به جنگ پس از ترک ایران

پس از تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر توقف مسابقات فوتبال در کشور، نخستین اقدام باشگاه‌ها، تأمین امنیت بازیکنان خارجی و انتقال آن‌ها به خارج از کشور، بوده است.

به گزارش تابناک، به دنبال تجاوز آمریکا و اسرائیل به خاک ایران و تعطیلی مسابقات فوتبال، اعضای خارجی تیم‌های باشگاهی از جمله استقلال عازم کشورشان شده‌اند. یکی از این نفرات یاسر آسانی هافبک اهل آلبانی آبی‌های پایتخت است که با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

یاسر آسانی نوشت: «سلام به همه، حالم خوب است و امیدوارم شما هم در کشور زیبایتان (ایران) سالم، امن و خوشحال باشید. امیدوارم به‌زودی همه‌چیز به حالت عادی برگردد و صلح برای همه برقرار شود.»

واکنش یاسر آسانی به جنگ پس از ترک ایران

پس از تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر توقف مسابقات فوتبال در کشور، نخستین اقدام باشگاه‌ها، تأمین امنیت بازیکنان خارجی و انتقال آن‌ها به خارج از کشور، مشخصاً به سمت مرز ترکیه، بوده است. در این شرایط، یکی از رسانه‌های آلبانی در گزارشی به خروج دو ستاره این کشور از ایران پرداخت و در بخشی از آن نوشت: «یاسر آسانی عضو استقلال تهران است و رگی لوشکیا در تراکتور تبریز، شهری نزدیک به مرز ترکیه، بازی می‌کند. تجاوز آمریکا و اسرائیل به تهران، خاورمیانه را وارد مرحله‌ای از جنگ کرده است.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.