همدردی ستاره ازبکی استقلال با مردم ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:45
جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک خارجی استقلال با انتشار یک استوری، نسبت به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستانی استقلال که این فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به حملات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشور واکنش نشان داد؛ استوری‌ای که بازتاب گسترده‌ای نیز در رسانه‌های ازبکستانی داشت. این وینگر تکنیکی آبی‌ها با انتشار تصویری مفهومی، همدلی خود را با مردم ایران نشان داد.

همدردی ستاره ازبکی استقلال با مردم ایران

در تصویر منتشرشده، یک سپاه عظیم با رنگ قرمز که پرچم‌های اسرائیل، آمریکا، انگلیس و استرالیا روی آن دیده می‌شود، در مقابل گروهی اندک با پرچم ایران قرار گرفته‌اند. بالای تصویر جمله‌ای به زبان ازبکی جمله‌ای نوشته شده که ترجمه آن چنین می‌شود: «اگر بگویند عدالت کجاست، یعنی امید مرده است.»

ماشاریپوف در پایین تصویر نیز با قرار دادن پرچم ایران و ایموجی قلب آبی و چهره اشک‌ریزان، حمایت و همدردی خود را ابراز کرده است.

واکنش متفاوت بازیکن ازبکستانی استقلال در شرایطی منتشر شد که پس از حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونی و آمریکا به شهرهای مختلف ایران و شهادت شمار زیادی از هموطنان، فضای احساسی سنگینی در کشور ایجاد شده است.

استوری ماشاریپوف، که در رسانه‌های کشورش هم مورد توجه قرار گرفت، نشان داد او با وجود مصدومیت و دوری از میادین، همچنان خود را در کنار مردم ایران می‌داند و نسبت به اتفاقات اخیر بی‌تفاوت نیست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.