دانشجویان و پرستاران بازنشسته برای خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها حاضر شدند

بهداشت نیوز سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16

به گزارش بهداشت نیوز عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت با محکوم کردن حملات صهیونی آمریکایی به مراکز درمانی کشورمان، در عین حال درباره حضور پرستاران در مراکز درمانی و خدمت‌رسانی به مجروحان گفت: تمام پرستاران بیمارستان‌ها در شیفت‌های موظفی خود حاضر می‌شوند و مشکلی در ارایه خدمات وجود ندارد.

او درباره استفاده از نیروی پشتیبان نیز توضیح داد: پرستارانی که دوران خدمت خود را پشت سر گذاشته‌اند و دوران بازنشستگی را سپری می‌کنند، برای ارائه خدمت داوطلب شده‌اند و همچنین دانشجویان نیز جزو نیروهای داوطلب برای ارائه خدمات هستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره آسیب احتمالی به کادر درمان و پرستاران در پی حملات وحشیانه صهیونی آمریکایی در روزهای اخیر گفت: خوشبختانه، هیچ پرستاری به شکل مستقیم در حملات به بیمارستان‌ها آسیب ندیده است.

منبع: وزارت بهداشت

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.