واکنش مدیرکل سازمان جهانی بهداشت به حمله بیمارستان گاندی

بهداشت نیوز سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16

به گزارش بهداشت نیوز، بنابر اعلام وزارت بهداشت، تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:« گزارش‌ها درباره آسیب دیدن بیمارستان گاندی تهران در جریان بمباران امروز پایتخت ایران بسیار نگران‌کننده است.

سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی و تأیید این حادثه است.

اما این موضوع یادآوری می‌کند که باید تمام تلاش‌ها انجام شود تا مراکز درمانی درگیر این درگیری‌های جاری نشوند.

مراکز بهداشتی و درمانی طبق حقوق بشردوستانه بین‌المللی تحت حفاظت هستند. سلامت، هدف حمله نیست.»

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.