دلنوشته ابراهیم حاتمی‌کیا برای شهادت رهبر انقلاب و حمله به ایران

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
ابراهیم حاتمی‌کیا در واکنش به حملات ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان ایران و شهادت رهبر انقلاب متنی را منتشر کرد.

ابراهیم حاتمی‌کیا در واکنش به حملات ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان ایران و شهادت رهبر انقلاب متنی را منتشر کرد.

در متن پیام این کارگردان که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

«یا شاهد

ما داغ تمامی تاریخ را یکجا دیده‌ایم.

داغ سیصد هزار لاله پرپر بوستان همیشه بهار ایران زمین.

داغ عروج امام شهیدان ؛خمینی کبیر(ره)،

داغ قاسم سلیمانی‌ها، محمدباقری‌ها، رشیدها، سلامی‌ها، حاجی‌زاده‌ها...

و امروز؛ داغ شهادت مظلومانه دخترکان معصوم دبستان میناب و امیران و سردارانمان...

و از همه جان سوزتر، داغ شهادت منادی دلسوز عزت و آقایی مردمان نجیب این میهن خدایی، آقایمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(ره).

ما آن شقایق‌ایم، که با داغ زاده‌ایم!

ننگ‌مان باد، اگر در میان این مصاف ملت حسین(ع) با تمامی حرامی‌یان یزید ِزمان، سر به دیوار کوفته، زانوی غم در بغل بگیریم.

سرباز کوچک ، ابراهیم حاتمی کیا

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.