واکنش سامی یوسف به حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
سامی یوسف، هنرمند سرشناس بریتانیایی، با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود به حملات نظامی اخیر علیه ایران واکنش نشان داد. او در این مطلب با بازنشر سخنان جفری ساکس، به نقد سیاست‌های ایالات متحده در قبال ایران و خاورمیانه پرداخت.

سامی یوسف خواننده و ترانه سرای بریتانیایی هم با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، این خواننده با بازنشر ویدئویی از جفری ساکس، اقتصاددان و تحلیلگر به موضوع حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران پرداخت.

در این ویدئو جفری ساکس می‌گوید: «دلیل اصلی حمله آمریکا به ایران، مساله هسته ای نیست، بلکه هژمونی سیاسی اسرائیل در خاورمیانه است. ایرانی ها هر سال می‌آیند و می‌گویند که خواهان سلاح هسته‌ای نیستند و می‌خواهند مذاکره کنند اما آمریکا جواب آنها را نمی‌پذیرد چرا که این در جهت منافع اسرائیل است. مساله این است.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.