پایان کار تیم کشتی فرنگی ایرلن در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی با چهار مدال

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با کسب ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات رنکینگ دار آلبانی پایان داد.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با کسب ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات رنکینگ دار آلبانی پایان داد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، دومین رقابت بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۶ با نام جام موحامت مالو، روزهای ۸ لغایت ۱۰ اسفندماه در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار شد.

تیم ایران با ۸ کشتی گیر در این مسابقات حضور داشت که در پایان محمدجواد رضایی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدامین حسینی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند؛ حجت رضایی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

سایر نفرات تیم ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.