ثبت نام آزمون سمپاد به تعویق افتاد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
سازمان سنجش آموزش کشور از به تعویق افتادن ثبت نام برای شرکت در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی سال ۱۴۰۵ خبر داد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و هموطنان عزیز در حملات آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی، پیرو اطلاعیه تاریخ ۶ اسفندماه جاری در خصوص اعلام زمان ثبت‌نام آزمون پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) دوره اول متوسطه و همچنین پایه دهم مدارس نمونه دولتی و تکمیل ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) دوره‌های دوم متوسطه سال ۱۴۰۵ از ۱۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۴ به اطلاع می‌رساند، با توجه به شرایط خاص کشور و درخواست خانواده‌های دانش‌آموزان، ثبت‌نام این آزمون‌ها در ۱۳ اسفند ۱۴۰۴ انجام نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، این سازمان اعلام کرد؛ بدیهی است زمان ثبت‌نام آزمون‌های مذکور متعاقباً از طریق تارنمای سازمان سنجش آموزش کشور، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.