کالاهای اساسی به مراکز استان ها منتقل شدند

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
وزارت راه بر تداوم خدمات‌رسانی در شرایط بحران و مدیریت سفر و پرهیز از شایعات تاکید کرد.

وزارت راه و شهرسازی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تجاوز آشکار دشمن صهیونی ـ آمریکایی به خاک کشور، اعلام کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان در شرایط بحرانی بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم ، در این بیانیه آمده است: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، امور حمل‌ونقل کشور در حال انجام است و با توجه به وضعیت اضطراری، از شهروندان خواسته می‌شود با حفظ خونسردی و رعایت قوانین و مقررات، نسبت به مدیریت سفرهای خود اقدام کنند. همچنین تأمین تجهیزات و تمهیدات لازم برای تردد در مناطق کوهستانی و برف‌گیر ضروری اعلام شده است.

وزارت راه و شهرسازی تأکید کرده است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همراهی بخش خصوصی حمل‌ونقل، ارائه خدمات به مردم در دستور کار قرار دارد.

بر اساس این بیانیه، اقدامات مؤثری برای انتقال کالاهای اساسی به مراکز استان‌ها انجام شده و این روند ادامه خواهد یافت.

در پایان از شهروندان درخواست شده اخبار مربوط به این وزارتخانه را از رسانه‌های رسمی دنبال کرده و از انتشار و بازنشر شایعات خودداری کنند.

همچنین اعلام شده است ستاد بحران وزارت راه و شهرسازی با تشکیل جلسه، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در دستور کار دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.