نحوه فعالیت بانک های تهران اعلام شد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
۵۰ درصد شعب بانک ها که اسامی آنها در وبسایت اطلاع رسانی بانک ها ذکر شده است به همراه ۵۰ درصد نیروهای واحدهای فنی و پشتیبان ستادی، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان، دایر هستند. 
شورای هماهنگی بانک ها درباره نحوه فعالیت بانک های استان تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، شورای هماهنگی بانک ها درباره فعالیت بانک های استان تهران تا اطلاع ثانوی اعلام کرد:  حسب اطلاعیه استانداری استان تهران، بانک های استان تهران تا اطلاع ثانوی به صورت شعب منتخب فعالیت خواهند داشت. 
 
بر این اساس، ۵۰ درصد شعب بانک ها که اسامی آنها در وبسایت اطلاع رسانی بانک ها ذکر شده است به همراه ۵۰ درصد نیروهای واحدهای فنی و پشتیبان ستادی، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان، دایر هستند. 
 
نحوه فعالیت بانک ها در سایر استان ها بنا به تصمیم استانداری های متبوع است. 
 
از مشتریان گرامی بانک ها انتظار می رود، حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و برخط بانک ها استفاده کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید