سیدحسن خمینی: پس از پیروزی، برای رهبر انقلاب عزاداری خواهیم کرد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:10
هنوز عزاداری نکرده‌ایم و پس از پیروزی به امید خدا عزاداری خواهیم کرد. این ضایعه بسیار سخت و تلخ بود. حق حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای شهادت بود.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه وظیفه ما ساختن حماسه از مصیبت است، ادامه داد: در حالی که دل‌های ما خون و چشمانمان اشکبار است باید با امید و توکل به خدا نسبت به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه همگی از شهادت رهبری انقلاب غصه‌داریم، اظهار کرد: هنوز عزاداری نکرده‌ایم و پس از پیروزی به امید خدا عزاداری خواهیم کرد. این ضایعه بسیار سخت و تلخ بود. حق حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای شهادت بود. بعد از یک عمر مجاهدت شهادت به دست اشق‌الاشقیا در ماه رمضان سعادتی بود و نصیب ایشان شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما ساختن حماسه از مصیبت است، ادامه داد: در حالی که دل‌های ما خون و چشمانمان اشکبار است باید با امید و توکل به خدا نسبت به آینده امیدوار باشیم. باید از این بحران و صدها بحران بزرگتر یا کوچکتر از آن عبور کنیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.