مصوبه جدید فدراسیون به ضرر آبی‌ها می‌شود/ اجبار به استقلال: فسخ قرارداد یکی از بازیکنان خارجی!

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:43
با مصوبه جدید فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال باید حداقل با یکی از بازیکنان خارجی تحت قراردادش قطع همکاری کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات مهمی که هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه خود تصویب کرد به کاهش سهمیه بازیکن خارجی تیم های لیگ برتری برمی‌گردد. بر این اساس سهمیه استفاده از نفرات خارجی که تا فصل گذشته 8 بازیکن برای هرتیم بود نصف شده و تیم‌ها در فصل جدید نمی‌توانند بیشتر از 4 بازیکن خارجی داشته باشند.

این مسئله با توجه به دو ساله بودن قرارداد بعضی بازیکنان خارجی مشکلاتی را برای برخی باشگاه‌ها از جمله استقلال ایجاد می‌کند.

از جمع بازیکنان خارجی شاغل در استقلال موسی جنپو قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده و قرارداد آنتونیو آدان هم خاتمه یافته است. با این حال آبی ها اکنون 5 بازیکن خارجی تحت قرارداد دارند.

یاسر آسانی، منیر الحدادی، رستم آشورماتوف، جلال الدین ماشاریپوف و داکنز نازون 5 بازیکن خارجی استقلال هستند که فصل آینده نیز با آبی‌پوشان قرارداد دارند.

در این شرایط با توجه به مصوبه جدید فدراسیون فوتبال، استقلالی‌ها مجبور هستند حداقل با یکی از نفرات خارجی خود قطع همکاری کنند. توافق در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی مستلزم حضور 5 بازیکن تحت قرارداد در ایران است تا سهراب بختیاری‌زاده بتواند نظر نهایی را به مدیران باشگاه ارائه کند و آنها برای فسخ قرارداد حداقل یکی از نفرات خارجی توافق کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.