به گزارش"ورزش سه"،استقلال خوزستان از عصر امروز (یکشنبه) رسماً تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آغاز کرد. شاگردان امیر خلیفهاصل فعلاً با بازیکنان اصلی تمرین نمیکنند و کادر فنی تصمیم گرفته در نخستین گام، استعدادهای بومی فوتبال خوزستان را زیر نظر بگیرد.
در نخستین جلسه تمرینی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، بازیکنان ردههای جوانان، امید و زیر ۲۳ سال استان خوزستان که سابقه بازی در رقابتهای کشوری را دارند، در تستهای فنی شرکت کردند تا در صورت تأیید کادر فنی، شانس حضور در تیم بزرگسالان استقلال خوزستان را به دست بیاورند.

قرار است این تستگیری به مدت سه روز ادامه داشته باشد و کادر فنی در پایان، نفرات مدنظر خود را انتخاب کند.
یکی از نکات جالب تمرین امروز، حضور ابراهیم تهامی، پیشکسوت فوتبال خوزستان بود که علاوه بر گفتوگو با کادر فنی، دقایقی نیز از نزدیک تمرین بازیکنان را تماشا کرد.

همچنین اعضای هیئتمدیره باشگاه نیز در ورزشگاه حضور داشتند و روند برگزاری تستهای فنی و آغاز آمادهسازی استقلال خوزستان برای فصل جدید لیگ برتر را از نزدیک زیر نظر گرفتند.