ماجرای اعزام دو نفر با تیم ملی به آمریکا خبرساز شد

برترین‌ها یکشنبه 07 تیر 1405 - 23:30
رسانه «هشت صبح» در گزارشی به یکی از حاشیه‌های کمتر مطرح‌شده پس از حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخته است.

برترین‌ها: رسانه «هشت صبح» در گزارشی به یکی از حاشیه‌های کمتر مطرح‌شده پس از حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخته و مدعی شده است که فدراسیون فوتبال به جای اعزام یک تیم رسانه‌ای حرفه‌ای برای تولید محتوای اختصاصی، تنها دو مستندساز را همراه تیم ملی به جام جهانی فرستاد.

در این گزارش همچنین ادعا شده که بخشی از سهمیه‌های همراهی تیم ملی به‌جای اختصاص به نیروهای حرفه‌ای رسانه، به‌عنوان جایزه در اختیار افراد دیگر قرار گرفت؛ موضوعی که به اعتقاد این رسانه، باعث از دست رفتن فرصت تولید محتوای حرفه‌ای از حضور تیم ملی شد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.