لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟

عصر ایران شنبه 06 تیر 1405 - 22:51
یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
 
به گزارش جماران، تیم مذاکره کننده ایران در پی حمله بامداد آمریکا به سیریک درباره بررسی لغو مذاکرات فنی در حال مشورت هستند.
 
یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
 
به گفته این منبع، تیم مذاکره کننده ایران همچنان در حال مشورت در این مورد هستند و رایزنی های خود را ادامه می دهند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.