کاتز: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی‌کنیم!

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 21:16
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین، یسرائیل کاتز وزیرجنگ رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که دیروز با آمریکا و لبنان امضا شده است یک رویداد تاریخی و دستاورد سیاسی و امنیتی مهمی برای اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کاتز افزود: توافق با آمریکا و لبنان می‌تواند وضعیت امنیتی در مرزهای شمالی را تغییر دهد.

وی ادعا کرد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد. منطقه امنیتی از سکنه و زیر ساخت حزب الله خالی خواهد شد. پیش از خلع سلاح حزب الله در سراسر لبنان، هیچ گونه جابجایی یا عقب‌نشینی از سوی اسرائیل انجام نخواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما برای خنثی‌سازی هرگونه تهدید علیه سربازانمان و ساکنان شهرک‌های شمالی آزادی عمل نظامی را حفظ خواهیم کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.