رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را بمباران کرد

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 19:33
منابع خبری از تداوم نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و بمباران النبطیه الفوقیا از سوی جنگنده های اسرائیلی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، در حالی که دولت غربگرای لبنان سرمست از توافق با رژیم صهیونیستی است، این رژیم لحظاتی قبل جنوب لبنان را به بمبارن کرد.

جنگنده های اسرائلی شهرک النبطیه الفوقا در جنوب لبنان را بمباران کردند.

پهپادهای این رژیم نیز این شهرک را چند بار هدف قرار دادند.

همزمان خبرنگار روسیاالیوم اعلام کرد که در بمباران النبطیه الفوقیا یک نفر به شهادت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شده اند.

این در حالی که رژیم صهیونیستی سه بمب صوتی به سمت شهرک برعشیت در بنت جبیل شلیک و به تخریب شهرک بیوت السیاد در صور لبنان نیز ادامه داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.