«محمد الفرح» از رهبران جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که توافق بین دولت لبنان و دشمن اسرائیلی، ائتلاف برای نابودی مقاومت و توطئه علیه جنوب لبنان است.
«محمد الفرح» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که توافق بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلافی برای نابودی مقاومت است.
به گزارش ایرنا به نقل از رسانههای یمن، «محمد الفرح» از رهبران جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که توافق بین دولت لبنان و دشمن اسرائیلی، ائتلاف برای نابودی مقاومت و توطئه علیه جنوب لبنان است.
وی گفت: خطرناکترین جنبه این توافق، موفقیت دشمن اسرائیلی در انتقال نبرد به داخل لبنان است و نتیجه حتمی این توافق یکی از دو سناریو خواهد بود؛ جنگ داخلی ویرانگر لبنان یا اشغال مستقیم لبنان توسط صهیونیستها. بنابراین مردم لبنان حق دارند این دولت دستنشانده را با هر وسیله ممکن سرنگون کنند.
در همین ارتباط، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در واکنش به امضای توافق چارچوبی میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا، بیانیهای صادر کرد.
بری در این بیانیه کوتاه خطاب به مردم لبنان اعلام کرد: «ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است»
لبنان و رژیم صهیونیستی روز جمعه پس از پنج دور مذاکره و چهار روز رایزنی در واشنگتن با میانجیگری آمریکا، چارچوبی برای توافق در آینده دست یافتند. این چارچوب با حضور «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه آمریکا، «ندا حماده معوض» سفیر لبنان در آمریکا و «یخیل لیتر» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن به امضا رسید.
بر اساس گزارش پایگاه خبری آمریکایی اکسیوس، این توافقنامه، مسیر مذاکرات آتی میان دو طرف را ترسیم کرده و شامل اقدامهای اجرایی اولیه است. این پایگاه به نقل از یک مقام اسرائیلی اظهار کرد که بر اساس این توافق، رژیم صهیونیستی تا زمان خلع سلاح حزبالله، حضور خود را در منطقه امنیتی موسوم به «خط زرد» حفظ خواهد کرد.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.