اسموتریچ: اسرائیل باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی اقدام کند

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 18:16
وزیر دارایی افراطی کابینه نتانیاهو موشک‌های ایرانی را تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی خواند و گفت تل‌آویو باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی اقدام کند.

به گزارش خبرآنلاین، «بتزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای این رژیم خواند و گفت تل‌آویو باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی که موجودیت رژیم را تهدید می‌کنند، وارد عمل شود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه گفت‌وگوی خود با رادیو رژیم صهیونیستی، خواستار خلع سلاح حماس و حزب‌ الله شد و گفت حزب الله و حماس باید سلاح خود را تحویل دهند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین بر توسعه پروژه‌های شهرک‌سازی تاکید کرد و گفت شهرک‌سازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.