دولت لبنان زیر قیمومیت آمریکا رفت

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 18:05
رئیس فراکسیون حزب‌الله به اقدام دولت غربگرای لبنان در امضای توافق ذلت‌بار با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با محکوم کردن توافق ننگین اخیر میان دولت غربگرای بیروت و صهیونیستها در آمریکا گفت: بیانیه موسوم به «چارچوب سه‌جانبه» در واشنگتن، با وارونه‌نمایی حقایق، مقاومت مشروع و حق ملی آن را هدف گرفته و تهدید واقعی علیه حاکمیت لبنان را نادیده گرفته است.

وی خاطر نشان کرد که موضع اعلام‌شده از سوی دولت لبنان در این بیانیه، فراتر از خفت و ننگ است.

رعد اظهار داشت: جوهر این توافق، فراهم‌کردن پوشش سیاسی برای ادامه اشغال لبنان از سوی رژیم صهیونیستی و ایجاد راه فرار برای آمریکا از تعهدش به وادار کردن اسرائیل به عقب‌نشینی کامل است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.