شیخ نعیم قاسم: توافق دولت لبنان با رژیم صهیونیستی ذلت‌بار است

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 18:01
شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله اعلام کرد که توافق دولت لبنان با رژیم صهیونیستی، ذلت‌بار و فاقد اعتبار است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای درباره توافق میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی، این توافق را عقب‌نشینی از حاکمیت ملی و امتیازدهی رایگان به دشمن توصیف کرد.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی، پذیرش تسلیم و واگذاری امتیازهای رایگان به اسرائیل و آمریکا است.

وی در این بیانیه تصریح کرد که توافق در واشنگتن، توافقی ذلت‌بار، ننگ‌آور و فاقد اعتبار است و باید به‌جای آن، مفاد تفاهم ایران و آمریکا درباره توقف جنگ در لبنان اجرا شود.

دبیرکل حزب‌الله هشدار داد گره‌زدن عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از لبنان به خلع سلاح مقاومت، عبور از همه خطوط قرمز و تبدیل لبنان به بازیچه دست دشمن است.

وی افزود مشروعیت‌بخشی به ماندن اشغالگران در جنوب لبنان، می‌تواند به اشغال طولانی‌مدت و حتی الحاق این اراضی به رژیم صهیونیستی منجر شود.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که مقاومت هرگز میدان را ترک نخواهد کرد و تا آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و بازسازی لبنان به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.